An owl a day keeps the books away!

Lmao på mej idag. Varit lite sinnesslö och inte haft mycket att göra idag. Kände en stark vilja över att peppa inför alla tryck jag ska göra inom kort i skolan. Kände dock inte mycket kreativitet när jag väl tog tag i mej.

Har tjatat på Robin i några dagar att han skulle rita en uggla till mej, men så satt jag och hade inget att göra, klickade fram paint och drog några streck^^.

Vet inte riktigt hur alla fåglar och ting ser ut eftersom jag hyser stor fobi för att vara nära deras, väldigt ofta, bajsande analer =S.

Är inte klar med denna pippin eftersom det känns att ugglor har V-formade detaljer på sig. Men jag vet inte ^o)... Kunde heller inte sätta färg på den eftersom att jag ska göra det under tryckningen.


Fast, jag kanske inte behöver fortsätta på denna eftersom Robin blev sugen på att måla en uggla nu när han såg denna, och han ritar mycket bättre än jag ^^.


Strax ska jag skynda mej till sängen för att kunna vakna tidigt och ta en lång morgonrunda innan staden. Jag längtar sjukt mycket efter att få pussa sönder min finaste lilla man! Galet indeed!


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback