Food Masters.

Jag har haft en sjukt mysig helg! Jah, min helg slutade nu typ ^^.
Robin och jag har både varit kungar på att laga och att äta mat sen han kom i fredags. Jag känner mej grovt baouta schmocka tjock men det får det vara lite värt eftersom maten och ätbarigheterna var sjukt awesome!

Robin tog kort på sin måltid i lördags, allt var felfritt förutom att min stackars böni råkade bränna fingrarna på grill-locket.

HasselbacksPotatis, dubbelmarinerat kött, bearnaisesås + marinerade champinjoner!
Älskvärt!

Smakfullt och asgott!

Vi har även kollat på måånga avsnitt av Weeds och det känns som om mannen min börjar gilla det =).

Nu ska jag hoppa i säng efter att ha lekt klart lite i Photoshop =) Håller på med en vacker bakgrund till datorn. Måste dock ta lite mer vackra foton känner jag =/...

Lägg en värmande tanke till min farmor som har legat på sjukhuset sen i fredags och till min fader som fick åka plingpling taxi till sjukhuset ikväll. Varför ska allt sånt skit ska hända på en gång?


Jag som behöver en puss och min kärlek är inte hemma med mej längre Q.Q

Fred!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback