Oui, oui..Merci!

Tjenis korvbrödis!

Idag har jag soolat! Sköönt att det äntligen är väder för det, dock måste man ju sitta i lä för att det ska bli så där härligt, svettigt varmt. Jag hoppas på en vacker bränna, så håll tummarna! Har man tur kan man slänga ut sig framför solen imorgon med.

Nu ikväll åkte jag och hälsade på papi på sjukhuset med en påse godis och lite annat. Slutade med att jag satt och tjockade i mej nästan allt gottigt >.<. Han blev iaf glad att man kom, stackarn få ju inte ens ha tv på rummet och en gammal dement gubbe som upprepar sig hela tiden som sin säng granne. Tycker nog allt jag ska köpa mej en portabel spelmaskin som ett nintendo Dsi elr nått sånt smaskigt. Perfekt för sådana tråkigheter som dessa.

Imorgon ska jag kolla flygbiljetter till Paris! Ska våldgästa Raisiplutt som befinner sig där as we(/I) Speak.

Vad tycker ni, skulle en liten böna som jag passa in där? ^^



Kanske inte, men förhoppningsvis blir det en tripp dit i Augusti =) <3

Awesome! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback