Denna veckan blir minnesvärd!

Imorgon ska jag äntligen träffa min man igen!


Tryckt mitt favoritfoto på honom på ett linne till mej och till min finemang =). Man blir så glad och harmonisk av att kolla på världens sötaste leende och människa =B

Vi har inte träffats sen i fredags och jag känner alltid för att aldrig ha nått uppehåll mellan träffarna. Man längtar bara ihjäl sig ju! jag längtar nästan ihjäl mej när han sover för fasen, fatta hur tufft det är då när man inte får träffas på massa dagar!!

Nu får jag inte glömma kameran sså jag missar att minnas skattjakten på tisdag. Ska ju även på student och fira Martin då också ju! Mysigt ;> Men hur ska man göra om man har folk hela veckan som man ska studentuppvakta och om man är fattig, ska man köpa grejer till hela alla elr vad hittar man på?

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback