cravings = empty wallets.

okej nu ska jag äntligen sova!

Har gått hela jäkla muttafacking dagen på stan! Blev väldigt många klipp måste jag säga. Men små summor bildar stora. Nu får jag lugna mej ^^.

Köpte ju faktiskt sommarsaker som behövs nu och när jag åker med precious med släkt till Mellbystrand om bara nån vecka =).

Klänningen på bilden nedan har jag suktat efter MUCHO men har varit för broke för att tidigare. Lyckliga jag köpte grejimojen för ynka 88:-. Älskar monki, ÄLSKAR deras rea! =)


(Beware; the bildorz of Beatahafen are väry skabachino, men det är man efter evigheter på stan med gassande sol!)

Köpte iofs hårfärg och booze men inget som är värt att fotografera ^^.

Nu saknar jag bara ett par skor, och en långklänning elr 2 i min garderob (aah och Dropdead grejerna =3)...SEEN är jag ganska nöjd med min sommar =).

Trevlig dag på stan idag med med min favorit pojk och hans homie!

SOV GOTT och sup ner er imon!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback