Är gud atm! ;)

Idag har jag fått agera extramamma elr lekt gud, bestäm själva. Jag har nämligen fått ta hand lite extra om en gnällig liten pojk( för ovanans skull så var det inte Robin denna gången ;>). Tror han var lite förstoppad och Tekla ville inte få honom till att bajsa och kissa så jag fick blöta lite papper med varmt vatten (så det skulle lika hennes tunga) och sen då låta honom få sina besvär ut ur världen. Gav den lilla plutten lite magmassage för att ordna till tarmarna om han råkar ha problem med dom. Man vet ju hur det är med människor hur man ska massera när man har ont i tarmarna =). Huvudsaken var iaf att han stornjöt av magmassagen, man såg hur han älskade det! ='D (man smälter så in i)
Lite gnällde han också för att de suttat upp nästan all mjölk ur tuttsarna (det är efter den 3:e dagen mjölken börjar bildas mer, beroende på hur mkt de suttar ( och dessa suttar MUCHO) ).
Ont i magen heten KAN också bero på att lillgrabben gått upp 48g sedan igår kväll...Det är ganska jäkla mkt för en pupps som bara är 2 dagar!




Men söta är dom =) Här är en av hanarna (inte han med förstoppningen) som suttar himla gott på tutten =).

Jahaa ni, jag har inte gjort något annat sedan de föddes, får agera nanny 24/7.

Inget mys med Robin förrän på lördag heller eftersom att han är en storhatare och okärleksfull, spec nu när han införskaffat sig starcraft 2 -.-....GAYNALT och inte alls kul för nån som bubblar av för mkt kärlek att ge! ;)

Tur att min fru Issaboll kommer imon och myser, CAN'T WAIT! Hihi =3

Multimatcho med Kärlek!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för att du är så duktig min lilla böna :) Vi tar en till fotorunda innan sommarn tar slut, så får jag träffa dina asfina voffisar också :D

2010-07-29 @ 11:08:34
URL: http://pictureofmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback