Massa bilder från semestertrippen.

Efter mååånga dagars latande tog jag tag i mej och fixade med bilderna från Mellbystrand.


Vi hade faktiskt ok väder. Bara 2 dagars halvdåligt.



Efter första dagens solning blev Robin jättebrun, men av nån anledning så fick han ingen färg på den lilla ytan vid nipplassen. ^^




Robin gillar kameror. Här med hans hund Atlas.



Hittade en pormask på Robin i havet, klämde den, KLÄMDE DEN MASSOR. När vi kom upp klämde jag lite till, han hade fått en stor böld!!1




Vi hittade en godisbuss som vi blev kära i, billigt godis och hela bussen full med gottegodis. Det var en dragspelsbuss full med godis aka Beatas biggest dream! =) Vi åkte tillbaka för att vi ville köpa mer, men då var bussen borta ='(. Påväg hem till vardagen fanns den på plats igen...











Vi åt massor! Massa onyttigt, en gång på donken för att få sista färgen av glasen ^^.



Vi sov i ett spec litet rum med massa myror. Robin vaknade vid 8 nästan varje morgon och sprang som fan, en dag sprang han en mil! =S Jag....Sov ^^.



En söt duschbild på Robbankorven.




Vi gick till stranden med en flaska vin och skulle kolla solnedgången.








Fick finare solnedgångs bilder genom mina solbrillor, vinklade dom en gång dock, då fick jag en jäkla meteorit typ.












Robin fick i sig lite för mkt, skrämde sin lilla kusin, avslöjade grejer och dagen efter såg man det till höger. En mäkta vinkräka.^^

Ah nu orkar jag inte lägga ut mer bilder, jäkla massa as it is.

Nu ska jag gå lång prommis!

Kärlek!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback