En flashfilm av min korviman!

Okej, det blev inte som jag tänkte med att lägga ut pics från midsommar osv. Hade ingen ork och sen så färgade jag hela kittet igår med...Blev för mörkt om man frågar mej.

Menmen, tänkte vara lite söt och lägga ut Robins senaste video han gjort helt all by himself. Den är så färsk som igår, då han blev klar med den. 

Säg mer än gärna vad ni tycker om den=) Jag gillar den starkt och jag vet vilket jäkla arbete det är att göra filmer som dessa. Du är Kung min man!  <3





Nexta film han ska göra handlar om en feminist-tant som ska rappa. Följ hur det går med den på Robins blogg:



(klicka på den gröna korven med Namnet på så kommer ni dit ni ska! =B)

NU ska jag leta igenom hela köket efter smockigheter!

Fridens!


Kommentarer
Postat av: Raisa

hahahhaha skillzor

2010-07-02 @ 14:22:03
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback