Imorgon, fotografering!

Yapi! 8D

Imorgon ska jag äntligen få träffa Lisa! Har nog inte träffats sen vi tog studenten =(. Men imorgon så ;> Då satsar vi även på att fota ska ni veta. Temat är tänkt att bli lite Boho-chic men vi får se...Brukar bli ganska mycket andra idéer också än vad vi tänkt ^^.



Igår var jag f.ö på min kusins bröllop. Jättefint bröllop. Mkt tårar, mkt glädje, mkt kärlek, och en stor liten blå bula i pannan. En ganska bra sammanfattning av bröllopet =) Ah, glömde att skriva (men jag tillägger det nu)...mkt bakfullhet idag ^^. Det blev en rolig fest och folk gav allt =) Bilder kommer men inte idag (aj mitt huvud! ^^).


Nu ska väl jag försöka sova, försökte sova bort illamåendet och huvudvärken innan idag men icke!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback