Vilken är den rödaste av dem rödaste?

Tjenis snopp!

Idag har man grov ångest över att skolan börjar imorngon, inget som man hade tänkt göra till skolan på lovet blev inte av. Man får väl helt enkelt handskas med dom dumma lärarna när man ser dom. Orkar faktiskt inte bry mej mer, skulle va askönt att trycka upp en av lärarna mot väggen och säga vad man tycker, mitt betyg kommer ju ändå inte va så jäkla bra så kanske att det är värt det ;>.

Idag har jag bara vatt lugn, har precis exprimenterat med muffins, tatt recept jag hittade på för stunden i huvudet. Gjorde hallonmuffins och kladdiga chokladmuffins på samma recept och för att få chokladmuffinsen att bli kladdiga fick man dona lite extra. En tanke stund fick man iaf och jäkligt lyckade muffins =).

Tur för skolan att jag bara har en liten lektion imon, annars hade jag kastrerat nån, halalslaktat någon annan och bitit av en tredjes skinka!

Så imon måste jag åka på vadring och leta efter den rödaste av dom rödaste färgerna till håret, men tyvärr är det jävligt fattigt med detta och jaah, kanske det blir en halalslakt imon ändå!

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback