Varför brinner alltid mina bussar?!

AaAAARrrGHH!!

Nu brann ännu en bussjävel. Har börjat tappa räkningen på gångerna jag varit med om bränder i motorerna på bussarna. Var är kvaliteten på bussarna nu för tiden? Var är Kvaliteten på allt överhuvudtaget på saker och ting nu för tiden?!!

Jag får i stort sätt pms på att saker aldrig håller längre än 1 år typ O.o. Den gamla skiten kan ju hålla nästan lika länge som keramik (d.v.s. 10 000år!!)

Iaf så fick jag stå och frysa i en halvtimma i facking skogen! >=C.

Imon funderar jag på att sjukanmäla mej, orkar inte med skolan atm =(.




Dagens namn är Agnes och Agneta. Typ grattis flickor! ;-)


Nu ska jag träna mej varm och hård, dricka te och försöka äta nå smaskigt!

Aaaah! just det! Troligen kommer MAX att flytta in i en av min lilla bys pizzerior, I'm trippin' 8D. Fast vill ha en pizzeria som är så sickt underbart bäst här också =/...GIEF!

Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback