Var jag lik?

Nu kommer bilderna från gårdagens studentfest med temat After work =).

Jäklar va slött det är för mej att ladda upp pics O.o.

 

Men det var roligt igår och det blir snart dags för en kalaskul klassfest =3.

 


Var jag lik en fågelskådare? ^^


Maria- Målare, Lisa- konstnär, Nea- bonde, Simona-konstnär. =)


Ika- Bonde som liknar en gubbe i farmville XD.



På väg till fest i snöstormen med min Raisa.


Josse- målare, Ika, Raisa- norrlänsk skogshuggare, Lisa, Matilda- Hårt arbetande backslick x).



Fågeldansen typ XD.



Lisa, Nea och Bäti är fula framför kameran ;>.


På väg till Loft (Puben.)




Emilie-Målare, fast jag trodde hon va en snikcare med skavsår i pannan XD.



Emelie, Erika- Hajkmember ;>


Tyckte väggen på Loft va fett me snygg. Så var tvungen att fota den ;>.


Brudar, brudar, BRuudar!




Jag och Jesper som är nånting...


Grabbarna Martin och Linus (frittemannen) va konsumstaff..


Ena va en tatuerare =).


Kvällen avslutade vi på Pauze/Sports =).


Sen när det var dags o sova låg en Robin i hallen och dinglade på benen som en liten ballerina till sine egna ljudeffekter XD.
Han sa att FBI hade öppnat dörren och lyst honom i ögonen och frågat ut honom XD. Och jag tror aldrig jag träffat nån som är så glad som honom samtidigt som man kräks litervis^^.
Det blev ingen studentferre för honom igår dock =/. Men han fick ju träffa "F.B.I." ist XD.


Nu orkar jag inte lägga ut fler bilder. Det blev många ändå ju =J.

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: ika

väldigt hel fina bilder :D

<3( nästa gång ska jag vara din fågel)

2010-01-28 @ 18:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback