Helgen var en fin en.

Hallå mina bönor och korvar!

Jag är på toppen humör idag, lite kissig atm bara ^^.
Jag har haft en chill idrottlektion där jag inte ens var med pga att jag inte hade grejer med mej för då hade det blivit jäkla mkt saker hos Robinen.

Helgen har varit fab och jag vill bara tillbaks och mysa x).
Träffade en del av Robins släkt och det var en hög sköna människor. Inbitna Man united fans så jag tror jag har hamnat rätt ^^. Lördagens match var ju pretty asm ;>.
Trötta var vi när vi kom hem, jag hade kunnat sova bums^^. Robin har en 3-årig kusin som energin aldrig tog slut på, elr den gjorde det i max 30sec sen var hon pepp igen ^^.

Nu har kärleken och jag bestämt oss för att följa en serie från början tsm, båda gillar the mob så nästan givet att det fick bli Sopranos att följa då, hiih. Tror vi såg 5 avsnitt och det var bra redan vid första avsnitten, så vi fortsätter med detta då ;>.

Robin hjälpte mej att plugga lite matte, känns mkt roligare när man fått hjälp så man fattar än att sitta som en fråga och bara se en massa siffror och bokstäver.

Nu ska jag ta en power nap, blev väl sov vid 4tiden inatt ^^.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback