Trouble in paradise.

Jag mår illa, jag känner för att spy. Snart kommer en pizza och det är väl lite av det sista jag vill atm. Vill istort sätt bara ruttna i ett hörn...

Jag och Robin har träffats sen i lördag, då vi gick och käkade asgod mat och såg på Avatar. Riktigt fina dagar har vi haft, fram till för nårra dagar sen. Värst var igår.

I måndags åkte vi hem till Robin och fram till nu har han antingen bara sovit elr spelat. Dom andra dagarna var ändå ok, inte för överdrivet men igår var det verkligen heeela dagen. Det är inte ofta jag har känt mej så ovärd och ivägen.
När Robin spelar går det i majoritet inte att få kontakt med honom, helt inne i spelet och det är väl mest därför jag tycker det är så jävla tråkigt nr han spelar. Så när han spelar ligger jag i sängen och gör ingenting, har skittråkigt och när jag har skittråkigt sover jag. Så inatt har jag vatt klarvaken också, kunde väl inte somna förrän klockan var halv8 elr nått.

Jag klarar verkligen inte av bråk men jag är så jävla trött på att bara le och ta emot hela tidn. Folk förväntar sig att kunna trampa ner mej i skiten men till slut orkar man inte ta emot mer.

Jag hoppas bara skiten löser sig snabbt. Finns inget så illa som att bråka med den man älskar mest...

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback