Det var ju en såndär nyårsfest igår.

Tjeeena gott folk!

Nu äre ett nytt år och so far känns det som en bra start =).
Avslutningen va fin lika så.

Drog till ett ställe med inga förhoppningar men fan det var en fin ferre =).
Träffade några man sett och kanske träffat innan, dock är jag dålig att komma ihåg ansikten och namn -.-.
Nya ansikten träffades och det är alltid roligt =).

Jag gav bort kameran till random folk och bilderna blev ju inge jävla vidare faktiskt =/. Men hade jag skött kameran hade det inte blivit nårra bilder, så man får va glad att det blev nårra alls =).


Det va booz vill jag säga =).


Alla fick shotar som den till höger men jag fick överfulla shots everytime..Tror dom försökte supa ner mej ordentligt ;>



Jag tänker tillbaka på kvällen och skäms >_<.


Sebbe och Linus fixade ferren indeed =).


En av rapparna på ferren XD


LmaO!! Den andra rapparen @ ze parteeh. Så jävla roligt, hans ideal är typ megaG33k och så rappar han XD.



Issa och nån snubbe med ett namn =).

Neh nu orkar jag inte lägga upp mer bilder + att jag skäms riktigt mkt för nårra av dom =C.

Det var iaf as skön ferre och folk stötte på en och gav sig aldrig. Men då fick en av dom veta min darlings namn och det visade sig att dom hade varit grannar. Så han började skydda mej ist och det orsakade kaos för halva ferrefolket. Men det löste sig senare med att Robin och co kom och hämtade mej och då fick de träffa den gamla grannen. Det blev ett trevligt avslut i Växjö och vägarna tog oss till Robins kompis i Rottne. Där vi stannade tills vi vaknade. Det blev massa kräkor och Robin däckade ganska stenhårt, därav att vi stannade tills vi vaknade XD.

Så idag har robin inte mått bra, var vaken nårra timmar efter att vi kom hem sen dog han i fleeera timmar =(.

Men imon ska han va pigg iaf! Då ska vi ha det ultra mysigt! =). Det planeras en mkt god middag och Avatar vill jag lova. Vi skulle gått på stan också men atm är han inte pepp påt. Så jag går nog själv och strosar. Ser om jag hittar nya smexiga trosor 8D.

Fan va långt inlägg men det får ni ta=).

Kärlek!

Bätiböna!



Kommentarer
Postat av: issa

ey darliiing. jag snor några bilder från dig :) <3

2010-01-02 @ 23:02:35
Postat av: issa

tack för en kanonkväll partypinglan. Snodde några bilder från dig. du får skicka resten både från ferren och johns kalas :)

2010-01-03 @ 15:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback