Detta blir nog fint.

Hej HALLÅÅ!

Nu har jag kommit hem från mormor och morfar. Hälsade på hos dom efter skolan för att hitta fågelskådargrejer.
Dom har mkt roligit i deras källare, så ska dit nåndag och ta massa ^^.
Jag fick mej en jäkla promenad mellan buss hpl till mormor/far. Och sista biten hade jag sån energi att jag sprang.

När jag skulle hem märkte jag att nycklarna var borta ur min jackficka! =S Jag som har sjuka tvångstankar om att alltid kolla så det finns. Nu kommer tankarna bli ännu jobbigare och sjukare =<. Men dom försvann iaf i mitt spring och som tur väl va hittade jag dom en liten bit från deras hus.

Och idag på engelskan gör Majsikorven mej megaglad! Hon gav mej ett par trosor som jag suktat efter ett tag 8D.
Asfina och känns som passformen är åsm! I'm trippin'!

Imon blir en lång men helt ok dag, kvällen hoppas jag blir kalas! ;>

Btw, aprikoskräm är no1 i min krämtop atm....MMMMMmmmmmmh! SJukt god och smakar något till skillnad av facking jordgubb >_>.

Nu ska jag göra en toarullskikare ;>

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback