Dags att peppa rytmikshow.

Hei hallå!

Nu har jag vatt hemma en timma sisådär.
Suger stjärt att skolan börjat och nu måste jag ta tag i att klara matte B, vilket jag känner för att bli halalslaktad för O.o.
Orkade inte åka och leta efter rödhårfärg idag heller så det sög ju ganska hårt det med =(.


Nu sitter jag och har precis "tränat" klart och kkar riktigt äckliga solrosfrön, men det är ju nyttigt så man får väl offra sig =<.

Idag blev det ingen idrott på lektionen heller, uatn vi satt och kollade på förra årets t3:ors rytmikshow (Bara vår skola som har det vad jag vet...).  Där ska iaf alla 3:or framföra en show på 6-8min med olika låtar och steg.
Så fick vi också tid till att planera lite. Blir nog roligt =), vi kommer inte direkt att satsa på att vinna kan jag ju meddela;>. Vi ska bara ha jävligt roligt! Blir nog några LMFAO låtar tror jag 8D. Måste se till att vi klämmer in Amazing Horse också ;>. Kom på det på väg hem. As skön låt så den måste givetvis med.
Showen kommer va nångång i på vecka 12 tros det, så nu måste vi komma igång snabbt =JJ.

Tips på någon rolig måltid till lilla böni mej?

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback