Varför så svårt med CV?

Hur svårt ska det behöva va att formulera personligt brev och CV. Sjukt hur misslyckad och kass man känner sig när man sitter och skriver.

Nu har jag suttit läänge, men jag tänker inte ge mig, ikväll ska jag iaf skicka in en ansökan!

Har dock inte hunnit plugga, men det hinner jag göra imon och på tisdag =).

Imon har jag ju ganska många timmar tillgodo tills mannen slutar och kommer hem =). Jah just det, jag åker till han imon igen ^^.

Haha, känns som om jag bara skriver om honom^^. Men det kan man ju ändå förstå lite =J.

"He's my sunshine, my only sunshine. He makes me happy..."






Nu är det dags att forsätta lidandet av misslyckande igen -.-'

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh tack:) hoppas du får en fin måndag!!

2010-02-08 @ 09:38:27
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback