Modeller är inte så smala, eller?

Igårkväll var jag mitt i ett inlägg, skulle precis publicera och då lägger internetet av. Anatgligen pga av snön för alla telefoner och hejåhå la också av O.o.. Ett s.k nätverksfel =(.

Idag belv det inte alls som jag tänkt att jag skulle göra, har inte gjort någonting istort sätt, känns det som. Planerade att skriva om mitt cv/personligt mail.

Det blev heller inget fotande idag elr någon utgång. men fotandet tar vi troligen imorgon istället tsm med en kladdkaka =).

Ahaha, för skojs skull kollade jag in modellagenturer igår innan internetet dog , elr modeller och deras sizes (för det har blivit lite snack om tjockleken...). Fan dom verkar inte vara så smala ändå. Vissa har ju större asses än jag, vilket gör mej SUPER HAPPY! Men det känns som dom lagt på några cm på dom för på bilderna är dom hur skinny som helst, och det är inte jag at all. Annars måste bilderna, varenda bild va redigerad som fan. Jag menar jag har typ same size!. Lustigt....
Jag tror på den teorin där man lägger på extra cm på dom för att inte chocka världen, sen säger dom till modellerna att träna som fan, minska i omkrets så mkt det bara finns. DET ÄR MIN TEORI minsann! För detta verkar inte stämma! =S För mitt fläsk dallrar det gör inte modellers O.o...

Detta är Elsa Crafoord, hittade henne bara på måfå. Smal sak som visar sig ha störra cm mått än mej överallt förutom längd, där är vi samma ^^. Men kolla! Dom måste har överdrivit måtten lite.


Dock ser inte hennes lår spec fasta, vilket får mej att må bättre =).


HUMM, krävs en utvecklande utredning elr ska fallet läggas ner ^o)..

Nu ska jag iaf äta glass och må bra =).

Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback