Det som finns in under.

Nu har jag kommit hem. Hur kalasmysigt var det med min storaste kärlek som helst! =3

Egentligen har jag fått lov nu men måste ta mej till skolan imorgon och göra ett matteprov som jag ändå inte kommer klara. Frågan är om man ens ska gå ^o)...
Kommer ändå göra ett i maj som jag måste klara..

Idag var det jobbigt att vakna, ville bara ligga kvar i sängen och mysa. Men var tvungen att upp och hoppa för att vi skulle ha en specialdag i skolan. Temat var kvinnan från 1900-talet, i stort sätt, så jag och Raisa körde på om kvinnliga underkläder genom århundradet. Arbetet gick bra och en del saker var intressanta, andra ganske inte fullt så mycket..

"Expect the unexpected - You never know where you might end up. In your own bed or in your neighbour's. In a pool party or in a hospital."

Ett awesome quote från Frank Dandy, som vi använde (och gillades =3) i vår presentation.

F.ö skulle jag vilja ha ett par Cstring (Som vi också visade i presentationen lite^^), bara för att testa hur bra de sitter och om det är skönt osv. =)



För er som inte vet så klämmer man fast den och kanske lite hjälp att hålla det uppe får man säkert av buttcracket ^^. Men ja, roligt att testa. + snyggt utan synliga troskanter, lite snuskigt sisådär ^^.

På tal om snusk ska jag prova på poledancing inom kort och förhoppningsvis börja träna det. Ska bli hur fräsigt som helst!! =3

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback