Today's junk is another one's greed.

Hej och hå!
Mina tangenter har fått analen. Tröga knappar flyttar runt. Igår var 8-knappen slö, idag H-knappen -.-.

Aja, jag har fått nya needs. Jag vill massa, massa ha en major awesome, old school POLAROID KAMERA 8D.



Speciellt en sån här super snygg kamera med massa glada färgen på =3. Tror att motivet man tar på blir gladare på bild då också 8D.

Men förstår ni!? Hur fräsigt är det inte med att få fotot direkt i handen, och jag gillar "ramen" som blir runt bilden. Det blir ju hur snyggt som helst och det känns faktiskt mer personligare då också =).

Svårt att få tag i riktigt oldschool-snygga kameror som på bilden, kanske att jag får köpa en modern, digital kamera om jag inte lyckas ha världens bästa mormor med världens bästa källare ^^ (Måste f.ö hämta pälsjackor därifrån nu till lovet, så man kan leka runt i dom ^^).

Eller så råkar ni ha snygga polaroid kameror som ni inte vill ha, så ni kan sälja (eller skänka =3) till lilla stackars behövade jag (A)

Jah, idag skulle jag bli mega lycklig om jag fick en fin polaroid kamera till mina ägor..

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback