Sitter och leker istället för nytta.

Nu har jag precis tjockat goood pizza med massa kebabsås på, MUMS!

Nu sitter jag och leker i picnik igen, inget pluggande här inte. Har inga förväntningar och inget hopp inför mitt prov imorgon. Jag får bara gå dit, ta en titt på provet sen hem och kissa, sen åka till Ikea. Great!

Jag ska leta efter snygga påslakan, ljusstakar + ljus, tavla + ramar. Måste framkalla bilder snart baskemej!

Älskar f.ö POLAROID BILDER!!! KAN INGEN SKÄNKA MEJ EN KAMERAAA (A)!?!?!
Jag kommer älska sönder den sen ger mej en awesome polaroid kamera!!! Swear on ma' momma's life!! =3



(klicka på bild för att picnik:a =>)

Vf ska jag alltid va så kelesjuk och nu kan jag inte kela med nån =<. Får tvinga hit Robin raskare än raskast, fast det blir nog tidigast om några dagar -.-...

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback