Ny blogglook, inspiration av en ny förälskelse.

ÅÅH!

Lisa är sån sötkorv! Tack SÅ MASSA MEST! Du är BÄST!

Hur nöjd med bloggen som helst, några småförändringar kommer ske i framtiden dock.

Har blivit sjukt inälskad i Auroras elr s.k Norrsken på sistone och nångång i mitt liv måste jag uppleva det med egna ögon! En dröm jag har! Jag tror jag älskar det för att det är naturen som skapar sånna sköna "Avatar"-färger som Lisa och jag kallar det XD. Jag älskar det nog med för att jag älskar färger, och det är en sån skön förvirring i Auroras som jag bara blir tokigt fräsig av, och det känns som om om personlighet är en Aurora ^^.

Skulle inte förvåna mej om jag råkar få ett barn med det namnet XD.
Sån är jag, letar efter betydelse ;>



Nu måste jag springa i duschen, wohoo kl 1 mitt i natten!
Så blir det nr man är hyperakrivt ^^.

Tack än en gång Lisa, you ROCK!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback