Nu räcker det!

Nu får snöjävelet fan smälta bort och solen skina igenom och värma och glädja folket. Detta borde fasen också räknas som en naturkatastrof tycker jag, Växjö har inte haft så här långvarig snö sen 1940-talet så I rest my case...

Blir as tempted på sommaren när jag kollar på gamla fina bilder från sommaren som var. När jag och Robin hade picknick stup i kvarten och vi försökte lära hans hund att simma och framför allt att gilla vatten ^^.



Det är sjukt hur mkt man längtar nu när man lidit av isig kyla i månader nu. Jag lovar på mitt liv att jag ska njuta av minsta möjliga solstråle när dom väl kommer!


Jag måste hitta lots of pengar från ett jobb nu också så att jag och käresten kan hitta en liten städskrubb att bo i också ^^.

Mama tjatar om att jag ska söka till scenskolan för att jag "gillar att spela apa och va ful".... hHAHA, men det där med att våga spela och att kunna spela är ett ganska stort problem i den branchen ^^. + att många misslyckas.

Annars är mitt hopp ganska ute, kan inget spec och vet inte vad jag vill så jag hoppas att Robin kommer lyckas så han blir rik och betalar mitt liv x).. HIhi

Jah! Så nu ber vi till alla högre makter på att vi får vårvärme och lycka i luften!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback