Kiss me where it smells funny!

Skolan analkorvar sig! Satt nårra små timmar nyligen och gjorde loads of shit, men varken hjärna eller ork finns...

Längtar till vecka 8 nu, till sportlovet och långa mysiga sovmorgonar.. Robin och jag har bestämt att ha en treatment dag, med inpackningar och skit ^^. Kommer bli loads of mys =).
Jag ska träna som en utsräckt ändtarm så jag får msukler och överblivet fett ramlar ifrån mej =). ÅÅH! Jag blir bara så jäkla pepp av tankarna!!

Men imon kommer mannen jag delar hjärta med(fniss, det lät ultra gay =>) och ska ladda mina batterier. Måste hålla honom vaken så länge jag kan, hela vägen tills mina batterier laddats =). Tar jävligt lång tid att ladda batterierna fullt för det är svårt att få nog av min kära lilla knodd! x*



Nu väntas sängen där min lilla Märtakorv skriker efter kärlek!

Kärlek ger jag även er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback