Hjälp mej hitta...!

Hemma från stan är jag och har precis käkat kaka och druckit te x). Känns som en mkt lyckad dag på stan. Blev nya jeans både för mej och Robin =).

Hittade nya filmer från Hemmakväll och så fanns det en outlet där vi hittade en kvinna med en sjuktbra film i handen. Tror vi spenderade över en halvtimma på att försöka hitta den filmen men gick ut utan den tyvärr. Tänker gå dit snart igen och leta, för den måste finnas i mina ägor. CJ7 heter den och är totally AWESOME! 8D



Så den måste ni se samtidigt som ni får hjälpa mej hålla utskik efter den ^^.

För min del blev jeansen mörkblå och taight:a, velat ha ett par länge så nu tog jag tag i det =).

Donkenpajen var som vanligt superb! Blådbär/vanilj smaken rocksar mina socksar! =3

Finemang på idag och det får vi nog fira med en pizza-tjockisdag idag =). Imorgon blir det att åka till my loved one.

I'm trippin' idag känner jag, haha.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback