Give me some sugar.

Tjeeeéna!

Idag har jag varit sjukt med trött, somnade under ett hål och slängde mej i sängen direkt när jag entrade hemmet. Känner att jag troligen kan sova inatt med ändå =), annars får jag sitta och plugga matte, vilket jag egentligen ändå måste.

Imorgon far min bakdel och hela jag till Robinmannen för lite kärlek =J

Känner mej sjukt tråkig i skriften idag så jag får bli kort ^^.

Imorgon får jag ingen sovmorgon som jag brukar ha, för vi ska på studiebesök på ett sinnessjukhus-museum ^o)...
Ska bli ganska intressant faktiskt, för att det var mkt sjuka sjukligheter förr, tyvärr är det ju fortfarande det men nertystat så ingen ska veta -.-...




God natt mina korvar och korvbröd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback