Drömfiguren snart kommen?

Shit! Nu har jag kommit hem från idrottslektionen, och idag var det hårt vill jag skriva upp!
Körde 2 av mina favorit sporter vilket är innebandy och basket. Och ja, jag är lite sån att sporter som involverar bollar och dyl. är en sport, det andra är mest bara ett tidsfördriv XD. Näh men seriöst, dans= underhållning för en själv, hur ska man kunna bedöma det rätt egentligen, likaså jävla gymnastik typ O.o. Fan stoppa in en boll, spela, gör mål, då vet ni vilka som vinner!

Iaf! wohoo, tänkte jag och körde på med all energi jag hade. Längtat efter att springa med/efter bollarna och bara köra på. Dock tror jag att jag börjat få astma, för det belv tungt som ett as vid bröstet och jag kunde i stort sätt inte få in enough med luft =S. Sen tappade jag luften helt av bara en liten stöt....

Iaf det var kul, nu sitter jag med min maskin igen, kan aldrig låta den va typ XD. Har redan kört 1,5h innan jag åkte xd.
Snart borde jag bli smal och fin, annars fan tänker jag lägga mej under kniven!

Snart väntas också mitt gröna té. Och troligen måste jag plugga cepe på matten =|....


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback