Bussbolag från helvetet.

Jag skulle precis ha landat hemma hos Robin nu om man kollar på klockan. Men bussarna är så jäkla bra! Jag älskar att dom gör helt fel i reseplaneraren på deras sida, skriver tider då bussar när dom ska gå sen gör dom inte det irl. =(.

Nå får inte jag träffa min boll förrän vid 5 för att bussarna är så jäkla bra! Jag vill skjuta hela bussbolaget. Bli en bussterrorist ska jag nog allt satsa på att bli här i livet.

Många busschafförer är ju inte ens trevliga, då kan dom allt bli terroriserade lite x)
Någon mer än jag som känner samma?



Nu har jag varit vaken helt åt skogen för tidigt och jag börjar få headache, får knapra några tabletter innan jag åker. Pigg och glad det ska jag va! =)

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback