Äntligen!

Härliga dag!

Idag släpptes äntligen biljetterna till Alice in wonderland! Så länge jag har väntat, som ett offer och nu äntligen är det bara några få, ynka veckor kvar till premiären. Givetvis ska man gå på den och givetvis har man redan bokat biljett =3.



Jag älskar alla Tim Burtons filmer och jag älskar skådeslpelarna han väljer att arbeta med. Johnny Depp är en favorit, enligt mej är han världens bästa skådis! Han kan spela vilken roll som helst och han gör det svinbra!
Helena Bonham Carter (Som är TB's fru) är en riktigt skön madam det där och denna filmen kan inte bli annat än MAJOR AWESOME!

Imon ska jag hämta biljetterna och det är passande eftersom att jag ska ut och äta och se på bio med Robin och hans family =).

Idag blev det f.ö en kortdag för Beata efterso hjärnan har smärtat i flera dagar nu utan att gå om och då vill man ju inte vänta i 2h på en lektion där man ändå bara skulle sitta och glo.

Nu ska jag vila, sen måste jag plugga matte och sen back in i stan och ska köpa grejer. B.la. hårfärg, ansiktsmask och hårinpackning till min och Robins treatmentdag som vi ska ha på lovet =3.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback