Vart finns ni, mina gömda guldkorn?

Varje gång jag är på stan blir jag på något sätt besviken. Idag skulle jag köpa nya vinterskor så jag kan överleva om fötterna, då var de givetvis slut. Jag har letat sedan H&M Magazine släpptes efter den fräsigaste korsetten ever och jag önskar med mitt liv att jag kunde ha den på nyår.
Hade varitr så slående jävla perfekt!



Men den finns inte någonstans, inte ens på H&Ms hemsida, en endaste gång! Jag vill gråta!
Men köpte en annan korsett idag utifall att mina drömmar misslyckas mej som vanligt ='(.

Letar också efter den koolaste ringen som knappt kostar något. Men även detta utan success >=C:



Jag är cursad med otur så är livet!

Har iaf haft en mysig dag med min finemang och det är jag ju glad över =)

Strax dags för hemfärd men först ska jag se klart A Christmas Carol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback