Förbaskade stad!

Besviken på stan idag...  Kjolen jag planerat ha fanns inte i min stl idag =( (ingen reavara) och inte läppstiftet jag planerat på heller =( Får se om jag hinner gå och leta imon på elr om jag väntar till onsdag!

Blev iaf ett par fräsiga leggings från Monki =)


Det är fickor på dom =) Jag älskar fickor!! =3

Inhandlade även 1kg godis idag eftersom mitt sockersug var sjukt! Funderar på att handla avokadosar någon dag också, hälla på lite salt sen blir de galet goda! =)

Imorgon blir det solning igen med min lille sparv =). Hoppas det kommer ta mer än de senaste veckorna nu bara så håller det mej glad =).

Nu ska jag duscha och gotta ner mej med en film! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback