Effektiva grillar.

Tänka sig att värmen från ett solarium i 20 minuter håller mej fortfarande varm. Har gått i flera isiga minusgrader under tiden men frös inte alls farligt. Nu är jag så varm på ett gosigt sätt, nästan så det blir för varmt.

Det solariet var det effektivaste och billigaste jag varit med om! Ska försöka vända på slantarna så jag kan dra dit nexta vecka igen, annars måste jag vänta hela vägen till efter jul då jag åter igen får mitt efterlängtade bidrag!

Gick på stan hela dagen idag f.ö och hittade inte en enda okej julklapp. Hela stan är full av skittråkiga grejer! =(

Dock blev jag stannad med häpnad idag. Där jag gick och oroade mej såg jag först en vit fet Lexus jeep, vilket inte var lika häpnande och magvärmande/pirrande som när jag fick se min drömbil glida förbi och håna mej och min fattigdom. Det var nämligen den senaste, snyggaste och svartaste versionen av en Hummer. Den mäktigaste bil jag varit med om! Får mej att vilja kämpa hårdare för att ha råd med en sådan bjässe. Men vettifan var nånstans jag ska kämpa dock. Måste verkligen hitta ett megajobb med drömlön for sure!



Fast den i stan var snyggare, mer costume made stuff som massa krom detaljer. Tror också den var snyggare eftersom man ser den irl. Så blir det för mej varje gång jag råkar traska nära en sådan gudagåva!

Fan i helvete att jag inte kan blir rik nån jäkla gång!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback