Twix and shout.

Idag har väl jag varit mer elr mindre ett sängmonster. Har ingen lust till nånting istort sätt. Så drog mej ur sängen halv 3 och började efter det göra Twix.

Jag är en sån person somtycker det är tråkigt och opersonligt att följa recept efter recept så jag improviserar och ändrar om i ett recept. Jag är ingen sån som följer måtten spec mkt heller utan känner ofta av med ögat och häller i aningens lite till i vissa fall^^.

Men jag skrev idag ner hur jag gjorde mina twix och tänkte dela med mej för det blev sjukt gott!!





Jag ska göra toblerone nu i dagarna också får se om det hinns imorgon för då måste jag upp tidigt och sedan dra till stan, leta julklappar och sola i en effektiv cancergrill. Folk säger att den är effektiv, får hoppas att den är det på mej med då =)

Tror det kanske blir en helt sömnlös natt idag eftersom jag aldrig kan somna om nätterna längre. Sjukt jäkla jobbigt, spec när det enda man har i huvudet är jobbiga tankar och funderingar som jag inte kan svara på.

Livet är inte ok atm, inte alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback