Julmagen gör sig redo.

Ligger i sängen atm och chillaxar med Margret som har varit en riktig sömntuta idag. Jag med typ, blev väckt vid 2 idag och ville mer än gärna sova nåra timmar till. Men jag får dåligt samvete av att sova för länge eftersom man sover bort dagen. Men hade ju inte sovit alls mkt natten innan så detta var väl understandable.

Idag har jag iaf gjort 2 omgångar knäck(en mer chokladig och en mer kolaig) och sen gjorde jag en andra omgång rocky road (denna gången en super specialare).

Idag stoppade jag i (asgoda) skumtomtar i istället för vanliga marshmallows, dumlekolor och mariekex ist för nötter. Strödde öven på aningens flingsalt eftersom jag fick önskan om att ha i salta nötter i ist för mariekex. Men jag gillar inte nötter. tjocknar i halsen min av jordnötter med så det är ju inte för jävla skoj =(



Skit enkelt och man kan istort sätt stoppa i vad man nu tycker är gott =) Jag ville ge denna omgången RR en juligare feeling, därav julskummisarna =3

Kom på att jag måste köpa mej en ny låda skum snart =S. Börjar bli tight om tid!!!

Har ni tips på julklappar btw? Har inte köpt en endaste än och det är NÄSTAN viktigare än tomteskum =S

Gillar inte att tvångköpa paket -.- Man ska köpa och ge bort när man hittat nått major awesome som man vill ge av kärlek och inte fucking tvång!
På så vis hatar jag julen, men inte godiset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback