Ge mej lösta problem.

Nu ska jag strax försöka sova, brukar vara så att jag somnar vid 4-5snåret oavsett när jag börjar försöka sova. Tillslut ligger man i sängen och blir nästan tokig. Ibland vill man bara slå sig i huvudet tills man tuppar av och man slipper tänka.

Nu börjar det också bli riktigt oroligt med att hitta julklappar till alla, hitta festkläder till på fredag, jul och nyår. Det börjar bli oroligt med ekonomin men den beräknas vara i sin ordning igen nexta vecka. Men nu börjar ju som sagt nyåret närma sig, vart ska man då. Många av mina vänner/ i stort sett alla är utspridda i Sveriges alla hörn. Jag har fått erbjudanden att hänga med men jag vet inte vad som känns rätt och inte atm. Frågan är också om man kommer ha råd med att dra iväg. Jag vet inte, jag funderar fortfarande men tiden stressar mej så förbaskat! Inte ok...

Får helt enkelt ha en lösardag då jag sitter och löser alla mina problem bara poff! (om man ändå kunde göra så -.-)

Nu måste jag försöka sova, hittade inga julklappar idag heller så ska in tidigt imorgon också och på fredag och ev lördag. Känns Uncool!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback