Faktiskt.

Aaaah kuk! Jag orkar inte ta emot mer skit nu, när man väl ger tillbaks får man ännu mer skit tillbaka. How to seddle when nothing works?

Det jag vet är att jag inte tänker va en sucker och ge efter längre. Faktiskt så är jag inte alltid boven i dramat. Faktiskt finns det inga felfria människor. Faktiskt finns det egoism som man måste lära sig att hantera och minska. Faktiskt så tror jag att en tripp in i väggen är nära. Faktiskt så tror jag att detta kan vara svårt att förstå men ett måste att inse...


....


FAKTISKT så var Donkey Kong BÄTTRE än vad jag förväntat mej! Otroligt bra och fantastiskt skönt spel. Älskar verkligen att de har kvar de gamla låtarna. Tycker dock att det är synd att ingen av de gamla fienderna är med, det hade varit pricken över i. Men ändå är jag sjukt, galet nöjd och rekomenderar det highly! Det är också mkt svårare än de gamla godingarna och liven flyger bort (dubbelt upp när man kör 2 player) mkt oftare och enklare än i de gamla godingarna.


I eftermiddags när jag kom hem vart det mörkt och inte behagligt skönt i temperatur så tog mej en varm kopp citronvatten istället för en promenad. Mår kasst över detta eftersom vi var riktigt övertjocka i helgen... Imon och resten av veckan ska jag vara duktig och traska på. Har iaf lärt Margret massa nya tricks, hon är så överslt när hon gör dom så jag måste fan spela in att och visa! Jah, hon är enkel att lära men nu börjar jag få brist på idéer till nya tricks =/. Men spela in måste jag deffi göra någon dag =').


Ikväll blev det även lite julgodis göra. Hade inte alla ingredienser hemma till allt så får fortsätta någon annan dag. Det ska bli många julgodisar som kan kompensera den riktigt äckliga julmaten! Hatar julmat nått så innerligt! Allt smakar typ gris(vilket jag inte äter något som gör), Jansson är äckligt, brysselkål och allt annat lika så. Ska troligen göra en specialar julmiddag med inspiration av Usa och Beatas tankeverksamhet. Ska klura i några dagar och se vad jag kan hitta på för något smaskigt, då kanske t.o.m julmaten blir god hi hi.

Man vill ju faktiskt ha en fin juletid, där oro, stress och ångest ska försvinna och lugna, kärleksfulla slappdagar står på schemat istället.



Nu ska jag faktiskt sova, ögonlocken är ovanligt tunga.


Kommentarer
Postat av: Raisa

faktiskt så tror jag att du behöver komma till paris och hälsa på mig. festa med mig. och bara finnas till med mig. Inte vara i sverige. Inte vara med din fämily. Bara vara med mig. Det är din kur så GÅ O SKAFFA PENGAR o kom till mig ögona böjj unga dam

2010-12-07 @ 01:03:02
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback