Det var värt baksmällan.

Äntligen har min baksmälla börjat ge sig. Har varit ett helvete för mej, tycker ändå det var sjukt lustigt att jag skulle må så sämst idag när jag inte kände mej påverkad igår. Hade bara en liter vin att festa på men så blir det ibland när impulsutgångar inträffar.

Tycker ändå dagen blev tjockt fin =) Fick träffa massa gammalt gott folk jag inte träffat på länge, fick även träffa nya råcoola och sköna personligheter. Hoppas man får träffa dom igen inom kort, fint folk är värda att känna elr hur? ;)

Jag fattar dock inte hur jag kunde dansa så mkt som jag gjorde, min mobil visade 10k steg imorse när jag kollat. Och dom stegen är efter kl.00 ^^...Iaf, jag fattar inte hur jag kunde för jag stukade fötterna några ggr, gjorde ont som fan varenda gång men sen sket jag i att. Ogillar starkt att det är vinter, is och svinkallt. Ogillar även alla som tappar sina glas med alc så både glasbitar och kladdigdryck förstör mina favvisskor >=(.

Jag blev f.ö bränd på handen av en cigg som någon tappade på mej som också förstörde mina strumpbyxor. Sen har jag faktiskt ingen jävla aning om varför jag har ont i revbenen, kan ha o göra med att jag blev kallad fjädern och blev lyft hela kvällen (och ändå har jag 10k steg på min mätare!!!)

Nu är jag riktigt svintrött, sov istort sätt inget inatt antingen frös jag elr så var jag skit varm, sen nös jag minst en gång i timman samtidigt som jag kämpade med att hålla inne kräkorna. Hatar kräkattackerna man får O.o

Kukigt är det men som så många andra gånger så va kvällen värd en baksmälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback