Det bästa med julen, som jag alltid sagt.

Jag känner ingen julighet alls iår! Vafan är det här liksom!? Vill bara fåskiten överstökad, bli missnöjd med dagen och sen sova bort den med hopp om den 25:e. Juldgodisen äts på seriösen hela tiden, soffan är enda stället du spenderar dagen på och förhoppningsvis kommer min finemang till mej då och gör min dag =). Funderar dock på att röra mej in till elbutikerna (som börjar sin rea då O.o!!!) och köpa mej en sjukt jäkla najs tv! Den jag har i tankarna har jag bara några hundringar kort, funderar på att offra lite av bidraget faktiskt. Det är en sjukt, galet, najs tv till löjliga priser. Jag kan inte bara ignorera det elr? Då Spenderas nog resten av juldagen i sängen istället ^^.

Något jag aldrig lär mej att komma ihåg är när klädbutikerna öppnar sin rea -.-. Vill var där första dagen så de bästa grejerna inte köps av några andra luders! Hehe, blir krigisk när det gäller fina kläder till fina priser. Hoppas det inte är massa skit i rean dock! Var på stan idag med, so far ingen skit i rean =)

Nu ska jag sova, försöka sova ut så länge jag kan! Har inte gjort det på över en vecka nu! =S

Hoppas ni får en god jul iaf!! Vilka mer än jag somnar till Kalle Anka? Kan man inte skita i de tråkigaste delarna snart?

Ha en god jul med bara massa goda julgodisar! (det bästa med julen, som jag alltid sagt! ;D)

Btw, jag fick mest paket i jultävlingen!!! Första gången ever! Skulle köpt mej en trisslott idag med då -..-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback