Dags att tömma Mr Wallet again.

Nu är det ju onsdag men eftersom jag still inte somnat så räknar jag det som tisdag. Men måste ändra mitt tänk eftersom det brukar inte bli nått skrivet in my blog förrän det blir natt =/.

Men idag (onsdag) om några timmar tar jag mej själv till en välbehövlig tripp till the Ikea. Försöker att inte ha höga förväntningar eftersom förväntningar fuckar upp. Men något jag måste ha med mej hem är iaf 2 sånna här hyllor.


Tycker dom är snygga och ett + är att de är billiga aswell =3. Ikea brings hope to the poor basterds!

Idag fick jag också ett mail om att jag ska vara med i en utredning till att bli kontaktperson vilket är något jag velat göra ett bra tag nu så man kan hjälpa och störta barn och tonåringar som har det svårt. Hoppas jag blir gillad! ^^

Nu är det som vanligt dags för sömn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback