Beata




Yey! Idag hade jag och några andra stackare namnsdag =) Inte många som heter detta, har träffat EN innan och det var en gammal tant.

Många som jag pratat med har frågat om det är svenskt, om jag är svensk. Har haft folk sedan jag började högstadiet som trott att jag var halvgrek elr något. När jag började gymnasiet trodde jag att det var över med dessa funderingar men det visade sig att de flesta trodde jag var halvgrek också. Och just grekisk hela tiden! Det roliga är att jag inte fått reda på folkets funderingar förrän långt efter. Men jag ska säga det att jag önskar jag var halv av nånting. Nått som är så fräsigt som grekisk, man får lite brunare toner/anlag (oftast) och man har en häftig historia och stor släkt. Iofs har jag stor släkt nu med, tror det är 6 elr 7 syskon pappa har. Men har man tur kan man ju hälsa på släktet i ett varmt, gosigt och gott land. Fatta matkulturen man skulle leva i om man var grekisk elr dyl. Fan att man inte får välja anlag själv >=(. Jag är bara svenne ända ut i pruttan. =(

Men kanske kan få ihop en massa pengar och köra på som Kissie och göra allt i min väg att verka osvennig ;) Önskar jag var några grader mörkare i hyn och hade mer lysande gröna ögon och tjockt, slitstarkt hår som bara var to die for.

Kan inte det bli som i triss-reklamerna för mej. Kan ingen ge mej 10 miljoner i julklapp?

Imorgon blir det Donkey Kong shopping och förhoppningsvis lite mer skojigheter förutom det och tjockerimaterial! =)

Grattis till Beator btw! =J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback