Vad ska man göra med sitt liv?

Sitter och letar universiteter och högskolor som kanske skulle falla mej på läppen. Det enda jag får är dock en stor klump i magen och ångest attacker i hjärtat.
Känner egentligen för att fälla en tår elr fler men vad hjälper det?

Det finns verkligen inget där jag verkligen skulle vilja söka till. Vad fan ska man ta sig till i dessa stunder?

Skulle nog vilja satsa på sminkning men det kostar verkligen skjortan! Då ingår inte hjälp med bo fix, inte heller studiebidrag elr någonting! WTF!!!!



Jag behöver ta mej fan gos, pussar och kramar men ikväll får jag inget eftersom att jag var tvungen att åka hem till mitt ikväll ='(

Shit att klockan bara vill döda mitt liv och rusa iväg!

Nu får jag väl gå i säng med ett oroat och ångestfyllt hjärta >=(

Peas! (höhö)

Kommentarer
Postat av: Helena

ah jag känner precis likadant, finns så mycket man kan göra men som inte tilltalar just mig. Känns så jobbigt när alla frågar hela tiden om "vad som händer sen". Och så kan man inte svara på det. Fin blogg =)

2010-09-06 @ 21:58:58
URL: http://thegreenfluist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback