Två helt opassande konstverk!

Det började med att jag lastade upp massa prylar på golvet. Allt som skulle kunna ge idéflöde, spelade världens bästa BMTH och satte penseln i handen...




Dock hittade jag inte akvarellerna så fick bli vattenfärg elr vad det heter, nämligen det enda jag hittade i penselpill väg...




Blev inte spec bra när man fotade det -.-. Men var iaf sugen på att få leka lite med skuggor, råkade få en ny idé när jag egentligen kände mej klar, då kändes det lite som om jag pajade bilden =(.

Sen blev jag sugen på att bara göra ett kringelkrokigt träd.
Det blev en lite mer oogieboogie-liknande trädkorv. Är lite kluven hur jag ska fortsätta med den. Om jag ska sätta penseln på det pappret elr om jag ska fortsätta med blyertsen =/...





Hahaha, skrattar lite åt mej själv så dålig jag är och så mkt jag vill! Men mina viljor ska aldrig komma till uppfyllan -.-. JÄKLA ANALTARM KLÅDERIER!!

Imorgon ska jag nog ta mej an mina gamla sy-projekt!



FRIDENS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback