Tro det eller ej.

Folk som inte sett Inception måste göra det!



SJUKT bra film med lite hjärntänk och awesomeness!

En annan film ni borde se är faktiskt, tro det elr ej, Grown ups.



En sjukt typsik komedi från USA med sina points. Satt faktiskt och skrattade mer än väntat.


Idag har jag f.ö. åkt till stan, köpt ny mascara, hårfärg och fått lite gratis prylar för att jag blivit så vuxen att jag skaffat ica-kort 8D. FETT KOOLT att bara plocka på sina varor på bandet och få mesta grejerna for free =>

Imorgon blir det då hårfärgning, träning, städning, smörgåstårta och en Robin hemkommen från Malmö =). Jag börjar faktiskt, tro det elr ej, bli duktig och träna och ut på promenader varje dag! =D Känner en stolt bajskorv i magen ^^.

Nu ska jag göra sumokicks och kissande hunden!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback