Ett starkare ord än älskar?

Nu har Robin åkt och jag rååkade koppla in SNES, givetvis med lots of problems men Jag solvade det så nu spelas det ;>. Blev himla sugen på att spela Donkey Kong 1, nu efter att Mannen och jag klarat 2:an =). Vi måste få tag i 3:an också så vi har att komplett ^^.
Men spelet blev mycket svårare eftersom jag inte har min sköna gamla fina kontroll @ home (den är ju hos min make) Så det blev till att använda "Score Mastern".



Igår var det himla fanastiskt! Viss inte stört kul på stan utan Robban men sen kom han ju =). Blev lite köptpå staden, ett ganska genomskinligt linne och en pastellgul tröja. Belv ganska kära i dom =). Sen köpte jag en ny foundation som jag hoppas är bra eftersom jag disslikat alla andra jag provat =(.

Iaf när min bönaman kom gick vi och åt på ett mycket gott ställe som heter "Spice n' Rice" här i Växjö. Vi hade lite tid på oss innan filmen började så vi satt kvar länge och tog oss en kaffe var.

Shutter Island var riktigt BRA, mycket jäkla sevärd! Jag vill se den fler ggr!! Det var inte mkt folk på bion och vi satt i mitten, i mitten och INGA framför oss. Kunde inte varit bättre =). Efteråt fick vi vänta på bussen, då tog vi oss varsin donkenpaj och kaffe.

Väl hemma satte vi oss med martinissar och godis och mös, och mös. Och dagen var absolut helt FANASTISK!

Imorse när jag log vaken och mannen min sov, insåg jag ännu en gång av alla, hur underbar och finast min finaste kärlek är. Jag har aldrig träffat någon som är så fin och bryr sig så mycket om mej tidigare. Jag måste hitta ett ord som är mer laddat än älskar. För älskar är ett för fjuttigt ord...Älskadar låter starkare men måste ha ännu starkare...
Men än så länge får det bara bli ; Robin jag älskadar dej mestaste i heligaste världsligheten!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Seb

Hej!



Intressant fråga, jag har en människa jag känner likadant för. Kom du på något bättre och starkare ord än "älskar" eller "älskadar"? Jag har provat "lälskar" men låter inte riktigt bra heller.



Några tips? :)



Ha de gott!

/Seb

2011-01-31 @ 11:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback