Snart får jag sjunga!

Idag är jag sjukt sliten! Ville inte gå upp ur sängen idag så jag försov mej med fina 45min. Fick skynda mej som en korv för att hinna med bussen så jag (äntligen) kunde hämta ut min studentmössa.
Den är faktiskt sjukt fin och sitter som smäcken. Var lite orolig ifall mössan skulle vara förstor eftersom jag tog nån stl större än vad rekomenderades så mitt stora buffiga hår kunde få plats. Men nu har jag inte et så stort och buffigt längre eftersom det har blivit omöjligt långt. Men jag får inte klippa det innan balen så det kan få växa till sig.

Menmen, så här ser min mössa ut =). Svårt att se dekorationer och grejer, stenen i mitten ska också vara lila (estetlila ^^).



Nu dröjer et inte länge tills man står dr och sjunger sig hes och vinglar runt med mössan på huvuet och ett stort leende på läpparna och hjärtat.

Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback