My boobs bring all the ultraljuds to the yard...

...And I'm like...They must be wrong!?...


Imorgon ska jag upp tidigt som fasn, låååångt innan skolan börjar, åka in till stan och ta ultraljud på magen och se hur bebben mår =D...










Skämt och sido... Men jag ska upp tidigt som fasen och ultraljuda, dock ska jag ultraljuda ena tittsan aka bröstet. Andra gången på några år. Dock var förra gångens ultraljud för att kolla problem med hjärtat, denna gången ska jag leta efter små cancerbarn i den =<. Inget kul för en 19åring inte. Men troligen är det bara en lååångvarig förkyldnings cysta, verkar inte vara något farligt på doktororerna men den har ju fan varit i mej länge nu =(. Runt en månad iaf...

Äckligt och läskigt! Så imon måste jag baskemej få massa pussar av min finemangigaste kärlek! x) Det enda som motiverar mig till att kolla upp att.

Nu ska jag oroa mej i matteboken, uscha fy fanken, det enda som motiverar mej till det är också Robin och hans mumsiga pussar ^^. mjihiii!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback