Can I have an afro, please?

Shit! Jag har varit helt off känner jag, hela helgen =(. Har suttit och nötat Donkey Kong så mkt jag hunnit, så nu är det avklarat. Funkade trots den svåra jäkla dosan =).





Men annars har det väl inte hänt sepc mkt, ätit godis som en jäkla Binnikemask. Så troligen har jag gott och blivit tjock, känns så tyvärr =(.

...

Idag kom jag in i "sakna-mitt-gamla-hår"-stadie. Fan, när det var korrekt så älskade jag det!
Nu ser det förjävligt ut! Måste färga igen för att det är oranget och så har jag fått en jäkla utväxt =(.
( Note to self-Måste ske inom några få dagar!!!)

Hihihi, hittade gamla bilder när jag ville prova hur det var att ha afro XD. Jag skulle gärna vilja prova att ha real afro i en vecka elr så. PÅ många är det SJUKT snyggt!!



Som jag har sagt i ages- Jag har afrikanska rötter ^^. Mest är väl det ett tänk på att jag kan skake:a allt, även brösten som jag inte har XD.

Aja, Imorgon blir det back to black -.-. Hoppas iaf vädret är fint så man kan glädjas åt något.

Snart blir det helg, kommer säkert ta längre tid eftersom jag längtar =(.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback