Så vackert!

Mosh!

Fan har en så giffel headache =<.
Ska satsa på att äta nå nu kanske, funderar på varma mackor =3. YUM!

Idag åkte jag in 1 timme tidigare för att prova studentmössa. En dyr jävel blev det, men det ska va det finaste, ait?! x). En smäxig liten mössa blev det, med massa stuff. Dock inte för mkt för det är fult! Ganska nöjd är jag faktiskt med den =).
Vatt dock så jävla pepp att skriva Bätiböna ist för Beata och typ estetjävel ist för Es07c Design. Men det jag valde nu blev mer classy. Kan va fint.

Efter provningen vatt det idrott och orientering -.-. Men Raisa och jag gick och vatt faktiskt ganska skillade. Jag känner att jag verkligen lärt mej att fatta och läsa en karta! *stolt* =J

Nu blire matdoning och ofc, INVADER ZIM <3
Åsm!
Jag ska fan tracka folket i Usa som gjort invader Zim och fan hota dom att om dom inte börjar göra mera åsm avsnitt så tuggar jag sönder dom! Nått drastiskt måste göras! Me wantz more!!!

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback