ojoj.

Oshgosh! Nu hare hänt lite i vardagen!

Jag har tjockat chips, godis och åter igen kladdkaka. Bäti kommer vara tjock när Robin kommer hem (vilket han sagt att han ville att jag skulle vara xd). Det gick inte att ringa honom heller eftersom han inte har any moneh på mobilen =(.

Systra mi kom hem från skolan, lipade som ett as. Någon har snott hennes och flera andras mobiler, bankkort, nycklar, pengar osv. I den skolan hon går i är det nu mera quite usual... Folk går även runt och knivhotar osv. Fin skola!
Vi har iaf suttit i nårra timmar för att leta upp mobilen med friendfinder, men det fuckar. 3 fixat! funktionen funkar inte. Man hittar inte den på planet3 längre...
Vi har också polisanmält den och spärrat den.

Precis nr jag tatt på mej en ful tischa och satt upp mitt blonda i tofsar kommer en släkting och hälsar på. As skön är männskan. Men iaf har jag inte hunnit färga håret yet. Får bli typp... nu ist =).

Fan!
Nu är jag cepe kissig igen...=(

Kärlek!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback